100

Hej på er!
 

Har roat mig riktigt ordentligt sen jag kom hem från jobbet;)
Jag har tvättat två maskiner, städat och grejat och haft mig, men jag har även funderat en hel del på lite nya projekt och därför har jag beställt 100 st nitar.
Blir det bra det som jag tänkt mig så kommer det bli att jag får beställa mer;)
 
Nitarna kommer från www.madlady.se och säljs i 50 pack!
 
Jag tycker det är lite skoj att pilla och fixa lite eget och är ganska bra på det om jag vill iallfall, tyvärr är jag lite dålig på att ta mig för men tänkte att nu när ändå hösten typ är här så kan jag ju ägna lite mer tid till sånt!
Blir det bra kommer jag lägga upp bilder här på bloggen!
 
Nu tänkte jag vika lite tvätt sen tvätta mig och lägga mig i sängen på min spikmatta;)
 
 
Imorgon bitti är det dax för lite träning, efter det ett stopp i stan för ett hemligt uppdrag;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback