Ängel

Hej på er!
 
Idag är en lite tung dag då min farmor egentligen skulle fyllt 88 år.
 
 
Fast jag vet att hon har det så mycket bättre där hon är nu.
Känns dock lite tomt, kan ju inte ens ringa och säga grattis...fast jag vet att hon vet att jag tänker på henne!
 
Vi ska ju som planerat (som det ser ut nu iallafall) flyga luftballong idag, först hade jag en känsla att jag inte ville göra det just idag men sen så tänkte jag på att det var en speciell grej med min farmor...hon älskade att jag gjorde saker som jag ville göra så därför så bokade vi idag ändå!
Jag lever ju här och nu, och vi måste ju ta vara på den tiden vi får...man vet ju aldrig vad som händer!
 
Tänker på dig massor farmor och hoppas att du och mina andra änglar har det bra?!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback