Bilder

Hej på er!
 
Nu äntligen börjar jag bli människa igen efter lite mat, vila och en huvudvärkstablett!
 
Som ni vet har jag, Anders, mamma, pappa och Niklas varit på Borås Djurpark idag.
Vi har haft en riktig kanon dag, vädret var verkligen kanon för att gå och titta på djuren. Soldis, varmt men inte för varmt. Vi har kunnat se alla djuren riktigt bra trots att jag och Niklas sitter i rullstol (ibland är det ju svårt att se och komma fram).
 
Vi har tagit 73 bilder, vissa inte lika bra men dom duger;)
Man är ju ingen bra fotograf, speciellt inte med en liten canon ixus 70 som är en kompaktkamera men vad fan;)
Orkar inte sortera och skriva om alla men ni borde kunna se vad det är för djur;)
Det är många som är tagna på samma djur, men i lite olika vinklar och avstånd!
Svårt också när det är mycket folk och djuren inte vill stå sill...haha!
 
Mina favoriter är ju helt klart kattdjuren!!!
Jag bara älskar dom, speciellt tigrarna...jag ville ta med en liten bebis hem till Salma men det var visst ingen bra idé;)
 
Måste säga att Borås Djurpark är riktigt fin!
Helt klart ett besök om man inte varit där!
Man ser bra och det är ändå relativt lätt att ta sig fram överallt och dom har mycket fina djur.
Vi har ju tänkt åka till Kolmården men det är så långt så därför har det inte blivit av men nu är jag nöjd, väldigt nöjd:D
Man måste inte vara eller ha barn för att åka dit, vi var ju ändå ett gäng vuxna om man nu ska se till ålder, haha!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Åh, en sån mysig dag! Underbart!
Hoppas vi ses imorgon!
Knus och Klem!

2012-08-03 | 08:45:38
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback