Från igår!

Hej på er!
 
Har precis slängt mig mig lite smink så jag iallafall känner mig lite fräsch så vi kan gå till våra vänner och grilla och gotta oss, men först tänkte jag lägga ut bilderna från gårdagen!
 
Denna snygga underbart gosiga tröja fick jag igår direkt på morgonen av min man, sedan när han kom hem på eftermiddagen fick jag dessa fina rosor och kort:)
 
 
Sen av äldsta bror, fru och dotter så fick jag Mexicanska pengar, det var lite skojigt eftersom jag längtar dit och tror bara det är 162 dagar kvar;) Tusen tack igen!
 
Av mina underbara föräldrar och andra bror fick jag dessa fina blommor och kort med pengar som ska gå till min ballongfärd:) Tusen tack igen!
 
 
Dessa fina blommor och otroligt lyxiga presenten med hotellövernattning för två personer på mer eller mindre valfritt hotell fick jag av bästa svärmor och Ss...Tusen tack igen!
 
 
 
Sen idag kom min söta PA och hade dessa fina blommor med sig (jag vet att datorn står i bakrunden men kunde inte ta kort när dom står i fönstret för det blev ingen bra bild:S)
Blommorna är som sagt från Camilla och Lotta och ja blev galet glad! Dom hade lyckats att hitta orange krukor...grymt bra så tusen tack igen!
 
Tror jag fått med allt nu, om inte så förlåt:S
 
Nu måste jag slänga på mig kläder...funkar nog inget vidare att komma i linne och trosor;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback