Lite bilder

 Hej på er!
 
Nu har vi grejar lite här hemma så nu har jag lite ro att sätta mig här vid datorn;)
Gillar att få gjort allt som ska göras först så kan man sitta och slappa och göra annat sedan.
 
Vi var ju som sagt hemma hos Tobbe igår och fick fixat en hel del...lite bilder från innan och några efter men vill bara klargöra att jag INTE tagit bort något av hans personliga saker som jag INTE tyckte passade in utan det överlät jag helt och hållet till honom.
Vet att gossedjuren och svampplanschen redan är borta och lite annat...men eftersom jag ändå inte är helt klar tänkte jag ta nya bilder nästa gång;)
 
Före:
 
Efter:
 
Som ni ser på filderna så är det saker som man borde tagit bort innan man fotade men ville inte det denna gången eftersom vi ska handla mer och fixa lite till...
Nya sänglampor, taklampor, ny tvättkorg, en stående toarullshållare med mera så dessa bilderna får vara de första;)
Sen som sagt så ska Tobbe röja järnet nu överallt så snart finns det plats över:P
 
Vi hade iallafall väldigt roligt, från att inte ha några gardiner och mattor i något rum till att ha det överallt och inte en kartong som tv:n står på är ju inte illa;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback