My lovely...

Hej på er!
 
Nu är jag hemma efter att ha varit hos Elisabeth och fått massage.
Jag trodde det skulle göra väldigt ont med bindvävsmassagen på mina vader eftersom det är sex veckor sedan jag var där sist men det gick mycket bättre än väntat, mycket tack vare min spikmatta:)
Nästa gång blir det bindvävsmassage över hela benen för att få igång cirkulationen bättre, jag vet att det kommer göra svin ont men efteråt är det värt det;)
 
Tänkte visa er min snygga DKNY väska som jag köpte i fredags, har ju glömt det...
Den används flititgt, och den rymmer mer än vad man tror!
Dock är det MYCKET snyggare IRL!
 
 
Nu tänker jag sotera bilderna från igår så ni får se!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback