Tårar

Ingen är värd Dina tårar...och den som är, vill inte se Dig gråta!
 
 
Så varför är jag ledsen?!
Jag vet att jag också kan slänga ur mig dumma saker som man kanske ångrar efteråt men har ALDRIG sagt något så fruktansvärt elakt som jag fått höra...
Är så ledsen, besviken, arg och förbannad på samma gång!
Händerna skakar när jag skriver...JAG har ALDRIG gjort någon skillnad så varför behöver DU det då??
Varför nu....lär dig tänka innan!
Jag trodde inte att det spelade någon roll!!!!
Vet inte om jag orkar med detta mer, jag känner mig som en värdelös människa i dina ögon, som att jag ingenting är värd...trodde mer om dig!
Jag fick aldrig välja, då hade jag aldrig valt det här...finns så mycket jag vill men som jag inte kan, jag kämpar varje dag ska du veta och det sista jag vill är att ge upp men ibalnd känns det som om det vore det bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback