Vill hem;)

Tjolahoppla hej!
 
Torsdag vilket innebär att jag jobbar men har tyvärr inte så mycket att göra och då går tiden så sakta...
En minut känns ju som en timma när man inget gör, men däremot om man har mycket att göra så rusar ju tiden iväg...konstigt egentligen hur det kan kännas så för en minut är ju 60 sekunder oavsett och en timma är ju 60 minuter;)
 
Som det är just nu vill jag åka hem och börja fixa och dona med mina nitar...har ju fått tillbaka mina tröjor från mamma som hon varit så snäll och tvättat då jag tycker all min tvätt luktar lite surt...det är något fel på min näsa just nu för det är ingen annan som känner något:S
Men men, ska snart åka och då hoppas jag att det INTE regnar!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback