Bättre tider!

Hoppla hej:)
 
Sitter och väntar på bättre tider...
 
och ska försöka vara lite seriös:P
Haha det går inget vidare just nu!
 
Jag och CB har varit nere i källaren och tittat lite efter några grejer jag trodde jag hade kvar men har nog redan slängt det för jag gillar ju inte när saker jag inte använder ligger och skräpar...rent och snyggt ska det ju vara!
 
Nu ska jag kika runt efter lite inspo tills imorgon då det är dax att göra nya naglar, fast jag vet redan vilken färg det kommer bli och det är INTE rött som ni kanske tror?!
 
KRAM!

Kommentarer
Frida säger:

Hej!
tack för dina fina kommentarer på min blogg!
Jag blev så himla glad när Linda sa att hon hade en kompis som hade samma sjukdom som mig, nu menar ju jag ju såklart inte att det är roligt att ha sjukdomen men du förstår vad jag menar :) Jag bor ju i Sundsvall och när jag frågade min doktor för flera år sedan nu så fanns det ingen just i Sundsvall som hade en muskelsjukdom. Lite synd tyckte jag såklart, men sen har jag inte frågat på länge och kom på för ett tag sen att jag faktiskt kunde kanske söka upp någon själv, och det lönade ju sig! Jätteroligt att se hur ni har det, ni är ju äldre än mig och jag tänker mycket på hur framtiden kommer att bli. Nu är det ju inte samma för alla men på ett ungefär :) och tack för kommentaren om mitt hår, ångrar inte en sekund att jag klippte mig! Är supernöjd trivs i kort hår, tycker absolut att du ska testa. Du behöver inte klippa av allt på en gång och sen växer det alltid ut igen ;)
Ha det bra och jag hoppas att vi hörs någon annan gång, skulle vara jätteroligt tycker jag. Kram Frida

Svar: Hej!Jag förstår precis vad du menar, vet själv hur det är att inte ha någon att fråga om vad som kommer hända och inte hända. I mitt fall så har ju läkarna ändrat sig flera gånger om hur vida jag får träna och inte så det har varit många turer där vill jag lova!
Kul att du känner så! Vill du så är det bara att fråga på tills du inte orkar mer;)

Du är grymt snygg i ditt korta hår och jag ska till frisören imorgon och är sååååå sugen på att klippa av mig mitt som jag skrev men jag är sååå feg:S
Vi får se hur jag gör eller om jag väntar tills jag kommer hem från Mexico?!
Klart vi hörs!
Kram till dig!
Pernilla Rapp

2012-12-17 | 23:24:34
Bloggadress: http://fnystrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback