Buhu...

Godmorgon på er!

Usch fy fan vad kallt det är ute idag, det börjar kanske bli dax att använda riktig jacka nu för mina tröjor räcker nog inte längre till:S
Jag HATAR jackor, saker och ting blir mycket svårare för mig då plus att jag känner mig som en Michelin gubbe vilket INTE uppskattas fast o andra sidan så kanske det är bättre än att frysa?!
Det är väldigt svårt att hitta en bra jacka som inte är för mycket i vägen när man som jag sitter i rullstol...antingen är dom för långa- eller för korta- för tunna eller för tjocka:( jag kanske skulle börja designa egna?! Nää tror inte det men det hade nog underlättat!

Nu ska jag upp och äta frukost sedan ta en dusch och göra mig iordning så vi kommer iväg i någon sån där tid till PYSSELDAGEN!

Ha en riktigt bra dag!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback