Dan före dan....

Godmorgon på er!

Jag har inte sovit så bra tyvärr för nu har jag fan börjat hosta också:S INTE OK DETTA!
Jag ligger fortfarande i sängen men ska strax gå upp, jag ska bara samla kraft!

Vi hade det jätte mysigt igår med hela familjen samlad för en gångs skull, Ella blev jätte glad för alla sina julklappar, maten var kanon god och sedan badades det men jag fick stå över denna gång men jag vet ju vart badbaljan finns;)
Jag har tydligen också varit snäll i år för jag fick en ny Ella kalender som är den bästa julklappen och så fick jag tre armband som Ella gjort till mig så dom ska jag ha på mig idag när vi ska ha julafton i Hindås:)

Men väntar duschen på mig så jag piggnar till lite! Imorgon är det julafton och jag fattar inte det, vilket innebär 1 månad kvar tills vi åker:D
JIPPI!!!!!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback