Egen fotograf!

 
I lördags förra veckan så hade ju familjen Rapp sin årliga pysselhelg och då såg jag ut sähär;)
Nea min svägerska gillar och fota och jag tycker hon gör det bra och här är ett av alla bilderna hon tog.
Måste säga att jag blir lite impad, hon är typ den enda som lyckats få bra bilder på mig utan att jag fjantar mig!
Hoppas det snart blir lite snöbilder också eller vad säger du Nea?!
Hihi...
 
Jag tycker det är kul att bli fotad (om det blir bra bilder) trots att jag är mycket väl medveten om att jag ingen modell är!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Du är ju söt som socker!
Knus & Klem

Svar: Hihi tack söta du:)Nää det är inte alla som har en sån grym fotograf men jag har och tycker det är jätte skoj:)
Ha en härlig dag! Puss & kram
Pernilla Rapp

2012-12-08 | 10:52:13
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/
Allis säger:

Och inte illa med en sån duktig, och egen fotograf!

2012-12-08 | 10:55:30
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback