Jävla hosta!

Hej på er!

Ligger här i min säng och håller på att bli knäpp på hostan som gör att jag inte kan sova och till råga på allt så när jag vände mig om så var det visst någon som satte på kranen i näsan med blod...TACK säger jag bara-NOT!!!!
Det var ju tur att jag hade massa papper bredvid mig!

Jag HATAR att vara förkyld om ni inte redan fattat det! Jag är så sjukt trött men kan inte sova vilket jag behöver mer än vanligt...men tillslut borde jag väl somna av ren utmattning?!

Jaja, all snön som kom håller på att regna bort...det började regna strax efter att vi kom hem igår så varför snön kom det vete fan:S men det är som vanligt i detta landet!

Min julafton har varit riktigt bra, vi har varit hos mina föräldrar och myst...inte ätit någon julmat mer än julskinka och det var sååååå gott att slippa, utan vi åt köttfärslimpa så nu har jag och brorsan infört en ny tradition...VÅGA VÄGRA JULMAT;) istället vill vi ha mammas vanliga goda mat! Älskar dig mamma!!!!

Snäll har jag tydligen också varit men jag visar/berättar imorgon eller senare idag rättare sagt;)

Jag får väl försöka sova igen...tur vi har ställbar säng så jag inte behöver ligga plant för då går det verkligen inte att sova!

KRAM!


Kommentarer
Allis säger:

Vilka spännande paket! ;D
Krya på dig och ha några mysdagar hemma ihop med älsklingssonen så är du snart pigg igen!
Knus & Klem

Svar: Hej :) Jaa det får nog bli så men faktiskt känner jag mig lite bättre nu när jag inte hostar konstant men ska fortsätta med min hostmedecin några dagar till!Kramar!
Pernilla Rapp

2012-12-25 | 11:26:32
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback