Julklapparna:)

Hej på er!
 
Nu har jag vaknat upp ur min koma på soffan;)
Det har varit såå skönt att bara vila och inte behöva göra någonting, tror min kropp behöver det.
Tyvärr så påverkas ju min kropp lite extra mycket på grund av min muskelsjukdom av en jobbig förkylning med hosta och sånt så det finns ingen energi kvar just nu!
Men känner mig faktiskt lite piggare nu så det är bara att hålla tummarna att jag mår ännu bättre imorgon.
 
Nu till julklapparna...detta fick Anders utav mig:)
 
 
En leksaks helikopter...den innebär en helikopter tur till våren:)
Han har ju aldrig flugit helikopter innan men vill så gärna så då tänkte jag ta tag i den saken så det blir av:)
Sedan fick han favvo parfymen som han gjorde slut på i söndags;)
 
Sedan fick Anders en liten skoj julklapp från pappa så dom kan springa även när det är halt;)
 
 
Detta fick vi gemensamt:
 
 
Vi fick även massa pengar insatta på vårt konto utav mina underbara föräldrar!
 
Sedan fick jag detta utav min underbara man:
 
 
Jag fick alltså en fotoskrivare så jag kan skriva ut mina egna bilder men det extra bra med den är ju att det är en vanlig skrivare, fax, scanner och kopiator:)
Precis vad jag/vi behövde.
Sedan fick jag en ny kamera, en Canon Ixus 500, en bok som beskriver bästa sätt att använda en kompaktkamera.
Sedan en massa tillbehör till detta som kamera fodral, extra minneskort, fotopapper och extra färgpatroner.
Det funkar sååååååå bra:D
Sedan fick jag en bok jag önskade mig, läste den första i januari detta året så nu blir det till att läsa nästa på semestern i Mexico:)
Jag är verkligen jätte glad!
Jag fick även pengar av min mormor & morfar och en liten lykta och pengar av några vänner till familjen men det har jag visst glömt ta kort på:S
Tack snälla allihopa!!!!
 
Trots att jag inte mått eller mår prima har jag haft en fantastisk jul tack vare er, min underbara familj...älskar er!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Ojojoj!!!
Snacka om att ha varit snälla ;))))
Men det visste vi ju redan!
Fortsätt krya på dig och mys med sötisarna!
Knus & Klem fra svigmor

2012-12-26 | 13:20:58
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback