Någon som är sugen??

Hej på er!
 
Som ni kanske redan har förstått vid det här laget som gillar jag ju lite annorlunda stil på inredning och gärna sånt som inte alla andra har...och när det inte finns att köpa så får man ju göra det själv:D
Resultatet kan bli sähär:D
 
 
Tyvärr inte dom bästa bilderna men den är svart högblank och väldigt jämn!
Kandilabern är 100 cm hög!
Tyvärr håller jag ju på att göra om här hemma IGEN och då kommer den tyvärr inte passa så jag undrar om någon är intresserad av att köpa den?!
Hör av dig isf!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Linda Calderon säger:

Va duktig du e hjärtat!

Svar: Tack söta!!!!Jag vill ses snart:D
Pernilla Rapp

2012-12-17 | 17:45:50
Bloggadress: http://www.nattstad.se/skenetbedrar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback