OMG

Hej på er!
 
Idag har det varit en lite halv stressig dag så jag är sådär lagom pigg nu:S
 
 
Jag och CB började ju dagen med att åka till Frölunda Torg...vi var där 10.15 och redan då var det smockat med folk men som tur var hittade jag en ledig parkeing direkt!
Sedan in där bland alla andra 1000 tals människor.
Vi fick köpte det vi skulle sedan gick vi till David Bagare och tog varsin smörgås och så köpte jag med mig en bulle till kontoret på Livsanda där vi sedan skulle på möte.
När vi lämnade torget för att börja röra oss mot Livsanda så var det världens kö ut från parkeingen så det tog sin lilla tid men vi kom ändå i tid som tur var;)
Allt gick kanon och jag längtar till 1.e januari då jag tillhör dom på riktigt!!!!
Jag fick med mig en STOR kasse med massa goda grejer i:D
Sedan skulle vi ta vägen om stan och hämta upp bröd som jag beställt men det ångrade jag långt innan vi kom till stan för det var total kaos!!!
Vi lämnade kontoret typ 14.20 i Högsbo och var hemma i Partille 16.13...man kan säga att det tog lite tid!
 
Det märks verkligen att folk inte har handlat fördigt sina julklappar;)
Sedan jag kom hem har jag inte gjort så jätte mycket utan mest försökt varva ner, men när jag väl fick gjort det kände jag hur trött jag var så idag blir det sängen tidigt!
 
Ha en riktigt trevlig fredagskväll gott folk!
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback