Underbar:)

Hej på er!
 
Har haft en riktigt härlig helg, vilket var precis vad jag behövde för att komma tillbaka till mitt glada jag;)
I lördags åkte jag in till stan och träffade min underbara och nyfunna vän Linda, vi skulle satt och på ett fik i Haga med det var så mycket folk överallt så det slutade med att vi satte oss inne på Haga Badet och drack te och tjötade:)
 
 
Vi har så mycket att prata om att vi kan hålla på i evigheter men det får bli nästa gång;)
Sedan åkte jag och min man till mina föräldrar och myste och åt middagen och igår så var vi hemma hela dagen och grejade och tittade på film:)
Helt underbar helg verkligen!!!!
 
Nu är det ju måndag vilket innebär ny vecka och det känns också riktigt bra.
Har saker inbokat som ska göras varje dag:)
LOVELY!
Idag efter jobbet skulle jag gått tillbaka till vårdcentralen för att ta bort mina stygn på hakan men fick hjälp att ta bort dom redan imorse så jag är överlycklig:D
Noooo More stygn!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback