Ballong

Hej på er!
Hoppas ni mår bra?!
Här är det kanon:)
ÄNTLIGEN har jag fått tag på dom som jag ska flyga ballong med:D
 
Bilderna lånade från google!
 
I slutet på augusti ska vi flyga, men någon exakt dag går ju inte att säga för det beror ju på väder och vind.
Jag LÄNGTAR sååååååååååååå galet mycket, har ju velat göra det så länge, vi skulle ju gjort det förra året men det var ju någon som var lite klantig och gick och bröt benet istället:S
Fatta vilken cool upplevelse, se Göteborg från ovan i en luftballong:D
Jag känner ingen som flygit ballong innan, men har läst en del om det och det ska tydligen vara en väldigt speciell känsla, man åker ju dit vinden bär;)
 
Nu ska vi snart på en rejäl shopping tur...:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback