Opps

Hej på er!
 
Nu är vi hemma efter ännu en dag med MASSOR med ärenden...
Först åkte vi in till stan för att lämna min telefon då kameran inte fungerade, men det gick inte som väntat!
För ett tag sen så råkade Anders slå till ett glas med lite vatten i som rann ut på min mobil men jag torkade ur den och så sen har den funkat helt utan problem men inte längre...dom såg tyvärr att den var vätskeskadad så då fick jag köpa en ny...
 
 
Men men vad gör man inte...fick ju inte betala så mycket iallafall (1995:-) så nu har jag en helt ny telefon:)
Det viktigaste för mig är ju att den fungerar som den ska!!!!
 
Sen var det dax för lite massage, det gjorde ont vid mitt vänstra skulderblad men inte mer så det var skönt, sen åkte vi vidare till min söta pappa som tittade på bilen för det var något som lät men det var visst bara lite sten sen fick vi bilen tvättad, sen åkte vi och hämtade mitt fodral till min dator som ÄNTLIGEN kommit, sen handlade vi, sen tillbaka till stan för att hämta ut en ny telefon och nu är vi hemma och ska nu laga lite tacos sen blir det film och soffan resten av dagen:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback