Påfyllning

Hej på er!
 
Vi fixar och donar här hemma och jag har rollat bort lite hår kan man säga...närmare bestämt behövdes nästan en hel roller för att få bort allt från Salma på alla möbler. Undrar när hon ska sluta fälla så extremt mycket...känns som om hon snart inte borde ha någon päls kvar men tro mig det har hon;)
 
Så nu börjar det bli dax att ta en tripp till Ullared och fylla på lagret för nu finns det bara en oanvänd kvar eller om någon snäll själ som jag känner ändå ska dit som vill köpa minst 20 stycken till mig?!
Kanske borde fundera på att köpa en hel pall istället då det går iallafall en i veckan?!
Om ni undrar varför jag inte köper på typ Ica så är det för att dom är INTE lika bra, ska det vara till någon nytta så är Ullareds bäst sen Ikeas...
 
 
Någon som ska till Ullared snart så säg gärna till!!!!
Självklart skickar jag med pengar isåfall!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback