Sista dagen

 
 
Redan fredag men denna fredagen är lite mer speciell då Camilla ska gå på semester i fyra veckor så idag jobbar hon sista dagen på ett tag;)
Jag hade hoppats på att vädret skulle varit lite skojigare så vi kunde hittat på något men inte då:S utan det blir en liten tripp upp till centrum bara för att lämna in mitt paket och panta flaskorna så blir jag av med dom;)
 
Hjärtat mitt jobbar också sin sista dag idag...sen ska han njuta av semester han också:) själv får man vänta en vecka till men det gör mig inget.
Vi har inget särskillt planerat utan kommer ta det som det kommer...vi ska ju trots allt till Mexico i vinter:D
 
Nu är det frukost time, hörs senare!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback