Suck

Hej på er!
 
Nu är vi hemma igen efter att ha haft en skön eftermiddag/kväll hos mor och far min, vi har grillat och gottat oss i vanlig ordning:)
Hade ju inte med mig kameran idag nu när det funkar att mobilblogga igen men då funkar ju inte min kamera på mobilen...suck så det blev ändå inte mycket med varken bilder eller uppdatering:S
Så imorgon blir det till att åka och lämna in den...jag klarar ju mig inte utan mobil och vill att kameran ska funka!
 
Hur som helst så ska vi nu titta på
 
 
Hoppas denna säsongen blir lika bra och skojig som förra?!
Det återstår att se, den skulle börjat redan med det är visst lite förseningar men börjar nog när som helst.
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback