Tid

 
 
Hej på er!
 
Jo jag lever trots att jag inte bloggat tidigare idag.
Jag har inte haft tid för det har varit mycket att göra på jobbet med månadsbokslut och årsbokslut och sedan när jag kom hem var jag så trött så jag la mig på soffan och vilade en stund:)
Somnade en liten stund, sen kom lilla Salma och ville gossa och vem tackar nej till det?!
 
Nu sitter jag här med datorn i knät och tittar runt lite på heminredning:)
Hmm, finns mycket snyggt men ändå inte saker som jag vill ha...funderar att fixa lite eget som vanligt;)
Om jag kommer ihåg det ska jag nog köpa mig lite textilfärg och orange möbelfärg imorgon:D
Hihi, vad det kommer bli utav det berättar jag inte än!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback