Vill bort

Hej!
 
Sitter här vid datorn och drömmer mig bort till en vit fin stand med MASSOR med sol och bad.
 
 
 
Jag har lessnat på allt regn och att det inte är någon sommarvärme...ja visst det har varit några fina dagar in emellan men det räcker inte.
Jag behöver flera dagar i sträck...vill slippa tänka på vad jag ska ta på mig för att inte frysa.
Just nu har jag både kofta och tofflor vilket jag inte tycker att man ska behöva 6:e juli!
Det regnar dessutom på tvären...hur kul är det?!
Fick stänga alla fönster på balkongen för att det regnade in:S
 
Usch säger jag, hoppas det kommer bli bättre...det MÅSTE bli bättre så vi kan hitta på lite skojiga saker på semestern.
Ingenting är ju lika roligt om det ska hålla på och regna hela tiden!
Håller tummarna för att värmen dom har lovat på söndag kommer att komma för då ska jag ligga i solen hela dagen och inte röra mig ur fläcken;)
 
KRAM!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback