Goda

Hej på er!
 
Har fixat och donat med lite måsten grejor i kväll.
Fixat med papper och sånt men dagens goda gärning var nog den stora påsen med kläder som var för små för mig som hamnade i klädinsamlingen:)
 
 
Finns ju ingen anledningen att det bara ligger och tar upp så mycket plats.
Hoppas de kommer komma till användning för någon?!
Vi kollade lite på en program på SVT igår kväll som handlade om hemlösa, så därför känns det ännu bättre det jag gjort idag!
Blir väldigt beröd av att se hur vissa människor lever och mår.
Alla har inte valt att bli hemlösa även om vissa gjort det.
De är människor de också!
 
Nu tänker jag bara njuta av resten av kvällen med mina fina hjärtan!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback