Guld

Hej hej!

Har fixat och donat här hemma, vikt lite tvätt och städat badrummet.
Sen så har jag pratat med svärmamma om...
Jag lyckades ju göra sönder min halskedja när jag skulle putsa upp den när vi var i Hindås i helgen och blev jätte ledsen men nu har jag fått ett insider tips så senast lördag har jag en ny och lite tjockare och tåligare halskedja som mitt hjärta som jag fick när jag döptes kan hänga i:)
Tack svärmamma för tipset:)

Vi funderar på att ha en heldag i stan, gå och strosa lite och sen äta en godmiddag på något mysigt ställe.
Kanske rent av lite shopping;)
Kan bli riktigt skoj!
Ännu roligare är att jag ska köpa ny dator...så nu måste jag ringa bror min:)
Ha det så bra!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback