Hemma

Tjenixen på er!
Nu är jag hemma igen efter jobb och träning.
Det flöt på bra på jobbet så jag kunde gå tidigt, närmare bestämt strax efter lunch vid ett tiden. Kände att jag ville komma iväg i tid i hopp om att det inte skulle vara så mycket folk.
Det var mycket precis när vi kom men sen gick en del upp som tur var men det fanns en del spottkoppar kvar tyvärr:S
Hur som helst fick jag iallafall tränat, men utan mitt program som min sjukgymnast skulle skickat för ett par veckor sedan så jag ska ringa henne imorgon och fråga var det är.
Idag hade jag verkligen behövt det för jag kommer inte ens ihåg hälften av alla övnigar jag fått som jag ska göra...minnet är ju bra men kort!
Nu blir det till att äta lite middag (lasange och sallad) för nu är energin slut;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback