Hos svärmor

Godkväll fina ni!

Nu har vi precis kommit hem efter en dag hos svärmor och Ss.
Tyvärr hade vi ju inte vädret på vår sida så det blev till att sitta inne men det är inte fy skam det heller...speciellt inte när det eldas ordentligt;)

Jag bara älskar när dom eldar i öppna spisen.
Om jag eller rättare sagt vi köper hus någon gång så vill jag också ha en öppenspis!



Sen hade ju svärmor även tänt massa ljus för att det skulle bli extra mysigt.



Sen fick vi en liten present som tack för att vi ställde upp och tittade till kissarna.



Mynta blev i vanlig ordning VÄLDIGT glad när vi kom och paxade fort Anders knä.



När det var dax att titta till när maten lagades hittade jag denna på väggen, något som man egentligen borde fundera lite över.











Till efterrätt blev det jordgubbar och aftereight kaka.



Sen blev det mera mys i soffan med både Mynta och Disney.









Sen lyckades svärmor få med mig på bild.







När vi kom hem så mötte Salma oss i vanlig ordning och ville gosa.





Inte illa att jag lyckades få till så många bilder på en och samma dag;)
Nu tänker jag gå och tvätta mig och göra mig klar för sängen...sen blir det lite tv sen sova, imorgon väntar ju jobb!

Sov gott med er och hoppas ni haft en lika bra helg som mig?!
Kram!


Kommentarer
Allis säger:

Jasså det var här alla bilderna hamnade ;))

Snart kommer sommaren och värmen!!

Ni kom ju inte på middag igår så nu missade du pannbiffarna :D

Hoppas det blir en bra dag idag, även om den är som den är - tänker på dig/er!

Kramar från svärmor

2012-06-12 | 09:17:03
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback