Nice

Godkväll på er!

Haft en riktig kanon dag verkligen.
Vi åkte in till stan jag och hjärtat för att köpa mig en ny halslänk men det var visst stängt trots att det stod på hemsidan att det skulle vara öppet men men det blir så ibland.
Vi gick vidare till MacForum för att "titta" på en MacBook Air...men kom därifrån med en:)
Så här sprallig känner jag mig:
Min bror har visst gett mig en släng av APPLE FEBER:D
Måste faktiskt säga att det är den snyggaste dator jag någonsin haft!
Den väger dessutom bara ett kilo vilket är ett STORT plus i kanten!
Detta blir mitt första blogginlägg på nya datorn, men tro mig det kommer flera;)
Har grejat massor med den sen jag köpte den, bror har ju hjälpt mig lite men vi orkade inte göra klart allt idag för jag ville åka hem till Salma plus att han jobbat hela dagen och var trött.
Tar och fixar med det sista någon dag i veckan eller nästa helg....känner ingen panik direkt. Bara massa med bilder och sånt jag behöver hjälp med.
Får väl se om vi åker snabbt till Allum imorgon och köper ett fodral till den, glömde helt av det idag innan vi åker vidare till Hindås?!
Nu ska jag sätta mig på balkongen och ta en cigg sen blir det nog sängen.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback