Ny dag imorgon!

Godkväll i stugan;)

Nu börjar det dra ihop sig för sängen, är ju trots allt en ny dag imorgon.
Konghäll Bilcity blir första stopp imorgon, ska åka dit eftersom det var där vi köpte bilen och se till att dom byter backspeglarna som krånglar.
Hoppas jag slipper bråka med dom (skulle aldrig rekomendera någon att köpa bil där) jag VET att jag har garanti på min bil trots att SAAB gått i konkurs.
Vi får se vad dom säger, hoppas dom tar sitt förnuft tillfånga och gör det dom ska?!
Det är ju minst sex månader kvar på garantin!
Veckorna går så fort...det är bara fyra veckor kvar till semestern för min del:)
Hoppas bara värmen kommer tillbaka så jag slipper gå runt och frysa;)
Men om jag ska vara ärlig så tror jag det kommer bli bättre, även om det kanske inte känns så just idag då det står 12,5 grader på termometen:S
Alla säger att man ska vara lugn, men ibland är det inte så lätt!
Klart som f-n att man vill ha värmen tillbaka, vi fick ju mersmak av det goa vädret som var för några veckor sedan.
Nää, nu säger jag GODNATT!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback