Sängen

Godkväll kära ni!
 
Har suttit och gottat mig på balkongen hela kvällen tills nu. Har kollat på folk och tjötat lite i telefon såklart:)
Sen kom min goa vän Lotta in och tjötade lite, alltid lika trevligt!
 
Nu har jag precis satt mig i sängen med datorn i knät:)
Ska små titta lite på tv sen försöka sova, imorgon ska jag försöka komma upp i tid så jag får gjort allt jag ska göra på jobbet innan vi stänger...vi stänger ju tidigt när det är dag före helgdag:)
Sen efter jobbet bär det av till Hindås och bästa svärmor!
Vi ska ÄNTLIGEN få gotta oss på verandan, som vi väntat på detta!
Det har ju inte varit varken väder för det innan tyvärr om man inte velat frysa fast;)
 
 
Med denna fina bild (lånad från google) så säger jag godnatt!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback