Sängen

Godkväll fina ni!

Vi har haft en jätte mysig dag hos Nea och Simon, vore det inte jobb imorgon hade vi gärna stannat lite längre!
Innan vi åkte ner till Björketorp så tog vi vägen om svärmor och matade katterna men glömde ta in posten så vi åkte vägen om där igen på hemvägen;)
Det man inte har i huvudet....
Så blir det ibland men vi fick gjort det tillslut!

Nu har vi precis lagt oss i sängen och slö tittar på tv, ska försöka sova snart men har lite svårt för det just nu (har massa hemska drömmar när jag väl somnat) men tror jag är lite orolig/nervös inför begravningen:S
Jag blir tyvärr lätt påverkad av sånt, saker som jag tycker är jobbigt. Men hoppas att det lugnar ner sig snart, om inte annat efter allt är över nästa vecka!

Imorgon väntar jobb och efter det ska jag försöka ta mig i kragen och åka och träna (hoppas jag slipper alla spottkoppar)...behöver verkligen komma igång med det igen ordentligt! Kan ju inte hålla på och vänta på att bassängen ska fixas här för det tar ju en evighet!

Godnatt på er nu, vi hörs igen imorgon!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback