Snart så

Godmorgon, godmorgon!

Kan ju inte direkt påstå att jag sovit särskilt bra inatt heller, känns som om jag har något i kroppen...typ en infektion eller så som inte vill bryta ut. Haft fruktansvärd huvudvärk hela natten och har det nu också, ska ta en tablett till frukosten snart och hoppas den ger med sig!

Hur som helst så ska jag snart äntligen färga håret:) ska bli skönt att få bort allt det guldiga som jag verkligen hatar! Jag ser ju sjuk ut när jag har varma toner i håret så nu ryker dom:)
Ska knappt klippa mig, bara ta topparna på yttersta nudden;) jag ska ju försöka spara ut håret!

Nää nu måste jag upp och hoppa, ska vara hos Åsa mellan 11.15-11.30 så då kan man ju inte ligga här och slappa!
Hoppas ni får en bra dag?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback