Uppe

 
Hoppas ni sovit gott?!
Idag tänkte jag ta sovmorgon men det blev inte så, istället har jag fixat med lite blandat på morgonen och ska snart bege mig in i duschen sen fixa mig så jag kan åka in till stan för att göra naglarna:)
Kan inte bestämma om jag ska köra på orange eller rosa tema?!
Det ska iallfall bli skönt med lite färg nu när man haft franskt ett tag!
 
Vad har ni för planer för dagen eller jobbar ni kanske??
Någon måste ju göra det också, jag ska jobba imorgon äntligen och då ska jag få hjälp av revisorn så jag kan göra klart det sista så vi kan använda nya löneprogrammet:)
 
 
Nää, nu måste jag sätta lite fart!
Ha en riktigt bra dag.
Hade blogg.se´s app funkat hade jag kunnat uppdatera under dagen men det gör den ju fortfarande inte och fattar inte varför dom inte löser det...eller håller dom kanske på?!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback