Vad händer?

Hej på er!
 
Vad händer egentligen??
Jag har inte kunnat komma in på min blogg tidigare idag och nu när jag väl kommer in så har hela designen gjorts om...jag fattar nada! Nu måste man lära sig det nya och jag som precis lärt mig hur den gamla fungerade;)
Ja ja, ge mig lite tid så ska det nog gå bra:D
 
Nu sitter jag iallafall på balkongen med min söta dator i knät.
Vi har precis ätit spagetti och köttfärssås så jag är mätt och belåten.
 
Jag har varit en svän i stan idag, närmare bestämt på andra lång och besökt American Art Tattoo:)
Berättar mer om det senare.
Sen har jag inte gjort så mycket, lagat lite mat och vikt lite tvätt.
 
Nu sitter jag och funderar lite på morgondagen, först är det ju jobb men sedan efter det tänkte vi hitta på något skoj men vi har inte bestämt vad ännu.
Det ska ju ändå bli ganska bra väder så då vill man ju inte sitta inne!
 
 
Känner mig mycket gladare och piggare idag också...ge mig mer sol coh värme så kommer det bli ännu bättre!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback