Vill inte...

Hallå hallå!

Idag hade jag ingen lust alls att stiga upp ur sängen för det var kallt inne. Men när jag väl kommit upp och drog upp persiennen och såg vädret ville jag bara gå och lägga mig igen....kan lova att det blev inte bättre när jag såg vad termometern visade. 10 grader den 4:e juni är INTE OK!!!!
Inte heller det snöblandade regnet, de kraftiga vindarna och de 5 graderna som var i fredags när vi skulle lämna Öckerö!


Bild lånad från google!

Är less på detta, var det sommaren som var förra helgen, är det allt vi får i år?!
Just nu känns det så, men hoppas hoppas hoppas på att värmen kommer tillbaka snart!

Jag hade rumpvärmen på i bilen imorse när jag åkte till jobbet och nu sitter jag här med en filt i knät för jag fryser så, det är ju rått och mina ben HATAR kyla!
USCH!!!!!!!

Nää, om man skulle ta och sluta klaga och försöka jobba mig lite varm istället;)
Hoppas iallafall ni har det bra?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback