Dax igen!



Veckans sista arbetsdag (inte för att jag har så många men ändå) är på ingång, ska göra mig klar för att åka. Sen efter jobbet så är det dax igen att göra nya naglar:)
Jag har funderat mycket på vad jag ska göra och denna gången ska jag nog hålla mig lite diskret iallafall för jag vill att det ska vara snyggt och passa kläderna på farmors begravning som är om lite drygt två veckor.
Har funderat på helt naturliga, men det tröttnar jag fort på sen fransk manikyr vilket är väldigt snyggt men det tröttnar jag nog också fort på tyvärr även om det var flera år sen sist...
Är lite inne på svarta med lite guld glitter, men som sagt vi får se. Brukar bestämma helt när jag väl kommer dit!


Bild lånad från google!

Hörs senare!
Hoppas ni får en underbar dag?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback