Fast

Hej på er!

Jag är helt fast....hade ju beställt fönsterputs tills idag och det kan jag lova er att det kommer jag göra om!
Två trevliga killar (som jag dessutom visste vilka det var) kom och putsade mina fönster imorse strax efter nio och var klara strax innan tio!
Då tog dom ALLA in- och utvändigt, plus inglasningen på balkongen, alla speglar och garderobsdörrarna i hallen, jag är så nöjd! Två gånger om året ska KALLES FÖNSTERPUTS komma till mig nu så slipper jag be någon om hjälp. Kan ju inte bli bättre, tycker heller inte det var särskilt dyrt vilket är ännu ett plus i kanten! Ett hett tips för er som inte kan eller har lust själva!

Nu är jag,pappa och Goliat på Trädgårds Forum och ska beställa blommorna till farmors begravning sen ska vi åka och köpa skor till mig:)
Ha en riktigt bra dag!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback