Franskt

Hej fina ni!

Har jobbat idag och haft fullt upp så därför har uppdateringen varit kass:S
Direkt efter jobbet drog jag mig till stan för att få gjort nya snygga naglar och vet ni, det blev fransk manikyr som jag pratade om redan igår.
Har ju inte haft det på flera år, egentligen vet jag inte varför då jag tycker det är galet snyggt men känner nog att jag tröttnar fortare än om det är något färgglatt glitter;)
Får se om jag hinner tröttna på en vecka som jag brukar...hoppas inte det men då finns det ju nagellack;)
Imorgon så ska vi på studentfirande för Liza, Anders kusin ute på Öckerö.
Hoppas på uppehåll och inte allför blåsigt, men tittar man på vädret så ser det sådär ut.
12m/sekund är ganska mycket så får nog köra på uppsatt hår även om jag inte tänkt det från början.
Men huvudsaken är ju att Liza får en oförglömlig dag, man tar ju bara studenten en gång i livet!
Nu tänkte jag göra mig klar för att krypa ner i sängen och titta på BB men vi hörs imorgon!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback