Grymt!

Godkväll kära ni!

Har precis lagt mig i sängen, är helt slut efter denna grymma dag:)
Har varit iväg med pappa som jag skrev tidigare, sen när jag kom hem satte jag mig ute på gården en stund och tjötade med en granne som kom Lotta hem så då tjötade vi sen helt plötsligt kom min man hem....i en BMW Z4:)
Så hela eftermiddagen och kvällen har vi varit ute och glidit, hälsat på svärmor och Ss i Hindås sen har vi varit hos mor och far i Landvetter där vi även fick tiggt till oss lite grillat och det satt verkligen där det skulle! Tack igen mamma!

Vi hittade en gammal rullstol i stugan hos mamma och pappa som vi testade om den gick in i lilla bagagen och vet ni det gjorde den:) shit vad glada vi blev så nu tar vi caben till Grebbestad imorgon!
Så här ser den gamla rullstolen ut;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback