Kunde inte motstå;)

Ja ja jag vet, är lite halvt shoppingberoende:P
Igår var vi hemma hos min bror med familj och firade Ella och Åsa som fyllt år.
Åsa undrade om jag sett den nya "plånboken" från Michael Kors men det hade jag inte så då visade hon den och jag blev kär och kände att jag bara måste ha så idag har jag klickat hem den och den levereras redan på tisdag med expressleverans....inte illa:)
Så här ser den ut för er som undrar:






Det bästa med den är ju att den är gjord som en plånbok med plats för sin Iphone....
Kommer passa mig perfekt!
Så nu längtar jag tills den kommer, fast som jag skrev så kommer den ju redan på tisdag så det går ju fort:)

Kram!


Kommentarer
Jenny säger:

Så snygg den va vill med ha en sån :) tack roligt att du kikade in igen på min sida, ja visst finns de något tänkvärd i dom orden.

2012-05-08 | 15:34:44
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/
Jenny säger:

okej kan tänka mig de, jätte fin. Om du ser längst ned under mina länkar så ser du vem som gjort min header o design, ja kan inget sånt alls hon tar en liten slant för det men så värt.

2012-05-08 | 19:31:36
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback