Ny vecka, nya möjligheter:)




Hoppas ni sovit gott?!
Jag har sovit sådär, alltid samma sak från söndag till måndag...men varför vet jag inte:S

Känns skönt med ännu en ny vecka.
Denna veckan har jag en del att göra, snart ska jag ju till jobbet och efter det så hoppas jag att jag tar mig i kragen och åker och tränar sen tisdag då ska jag äntligen göra nya naglar, onsdag har jag tid för återbesök på Mölndal och ortopeden med mitt ben, torsdag jobb och förhoppningsvis träning sen fredag har jag träning i bassängen som ligger i Furulund sen till helgen så ska mammas och pappas nya badbalja invigas äntligen!
Det kommer bli en kanon vecka som vanligt, skoj!

Nää nu får jag sätta lite fart så jag kommer iväg till jobbet någon gång.
Hoppas ni får en härlig dag allihopa?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback