Positivt

Hej på er!

Det finns ju alltid något positivt i det negativa även om man inte alltid ser det...
Det positiva i att det regnar så mycket måste ju ändå vara det här:



Jag tycker det är underbart vackert när träden blir gröna igen efter en lång och kall höst/vinter!
Nu är det bara värmen som fattas, men jag hoppas den kommer tillbaka snart igen så jag kan få njuta ordentligt nu när jag har en assistent som jag inte tidigare haft som dessutom älskar värmen minst lika mycket som jag:D

Kram!


Kommentarer
Allis säger:

Näeemeen - titta vilken fin bild du har fått till på headern!!

Undra vem som tagit den?! :D

Ha en lovely kväll vännen!

Kram Allis

2012-05-10 | 20:19:02
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback