Regn, regn och mera regn:S

Hej på er!

Sitter på jobbet och lyssnar på när regnet smattrar mot fönstret...det låter mysigt men inte lika mysigt när man ska gå ut för att bege sig hemåt.



Vet inte om väderguden har något emot mig men ibland funderar jag på det helt ärligt.
Som imorse när jag höll på att göra mig iordning för att åka till jobbet så regnade det INTE, men så fort jag gick ut och var påväg till bilen så började det....SUCK.
Samma sak var det igår och jag fattar bara inte...
Men men, dom säger ju att vädret rår ju ingen över men det finns nog allt någon som styr och ställer även där;)

Kram!


Kommentarer
Hakuna Matata säger:

Sv: gå in på designadinblogg.se, där har de allt med bloggdesign att göra ;)

2012-05-10 | 16:25:45
Bloggadress: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback