Student

Godmorgon på er där ute!

Jag har sovit mindre bra och när jag väl somnade ordentligt imorse så kom grannens hantverkare och började bila upp hennes badrumsgolv och det väsnas men så är det ibland, var ju inte länge sedan vi renoverade så det är bara att gilla läget;)
Hoppas hon blir nöjd med sitt fina badrum sen när det är klart, det är ju huvudsaken!

Idag ska jag möta svärmor på Allum för att se om vi kan hitta någon studentpresent till Liza, Anders kusin som tar studenten på fredag:)
Något ska vi nog allt hitta, frågan är bara vad?!
Sen lite senare i eftermiddag så ska jag även iväg till Holmes och möta Anders så vi får handlat en ny kostym.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, men vi hörs senare!
Här kommer en söt bild på min lilla skrutt från igår:)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback