Svarta igen!

Hej hopp!

Idag har jag fått gjort en del, tvättat och städat och letat efter bikini men det är inte lätt, finns mycket snyggt men inte som jag skulle ta på mig;)
Ja ja, får väl se vad det blir!
Snart måste jag hitta något som jag är så bekväm i som det bara går för nu har nog äntligen sommaren kommit:) idag har det ju varit helt UNDERBART!!!!

Nu har jag precis färgat mina fransar så nu är dom svarta igen och så har jag plockat ögonbrynen, fick mig ett litet kvällsryck;)
Btw så måste jag komma ihåg att köpa ny mascara också...min är galet torr och går inte att måla med om jag inte droppar i vatten. Haha, dagens ilandsproblem:)

Nu blir det BB, undra vem som åker ikväll?! Jag kan inte säga vem jag tror denna vecka men hoppas Marcelo åker!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback