Tillbaka:)

Hej på er alla igen!

Det var ju ett bra tag sen sist, men nu tycker jag det var dax att börja blogga igen...har saknat det MYCKET!
Nu tänkte jag bara blogga på mina villkor, skriva precis vad JAG vill, känner och tänker på!
Idag är det en speciell dag för mig, jag och min underbara kille har varit tillsammans i 3 år. Tiden springer iväg, känns inte som om 3 år gått redan, jag är fortfarande lika kär nu som när vi träffades:D
Är såååååå lycklig!
Har fått fantastiska roser och ett utav mina favorit ljus och självklart frukost på sängen, ja jag vet att jag är bortskämd;) hihi aldrig fel att bli lite extra uppassad!!!!
Sitter och sminkar mig nu också, ikväll ska vi ut och äta middag och det ska bli så gott!
Måste sätta lite fart nu!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback