Blir bara så fel:S

Hej på er!

Vi har haft en jätte mysig eftermiddag och kväll hos svärmor och Ss.
Ätit god mat och skrattat...woop woop woop woop!;)
När vi kom var redan brasan tänd så det var bara att sätta mig framför som vanligt:D
Någon gång vill jag också ha en braskamin;)

Jag skulle ju hjälpa svärmor att uppdatera sin telefon till iOS6.1 men det gick ju inte som när jag gjort min egen, Anders eller mammas telefon kan man säga:S
Vissa av hennes appar som inte låg i mappar har försvunnit från skärmen men finns om man söker på dom eller går in på AppStore...alltså går dom inte att ladda ner igen och jag fattar nada!
Ringde bror min och frågade men han har aldrig varit med om det...SUCK säger jag bara!
Usch jag ska ALDRIG röra din mobil igen Allis!
Jag hoppas verkligen att det löser sig!

Nu väntar sängen, imorgon väntar ny vecka och nya tag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback