Inte prio...

Hej på er!

Uppdaterade inget alls igår vilket är jätte tråkigt men har mått dåligt och därför inte orkat!
Behöver min lilla energi till annat men hoppas att det ska bli bättre nu!

Idag ska jag kanske på mitt sista besök (for now) hos Maria för en syra behandling sedan ska jag hem till mina underbara föräldrar och lägga mig på soffan och bli ompysslad;)
Bästa som finns att vara hos mamma när man behöver det där lilla extra som hon ALLTID ger, jag älskar min mamma över allt....hon är bäst!
Jag har beställt mat där idag igen...opps:P idag blir det köttfärslimpa med potatis och kokta morötter....NOM NOM!!!!

Nu är det ÄNTLIGEN fredag igen så njut!
Ha en riktigt bra dag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback