När JAG vill...

Hej på er!
 
Jag vet att uppdateringen verkligen varit hel kass men har känt att jag behövt vara utan "måsten"!
När saker och ting runt mig inte är som de borde så blir jag väldigt stressad och mår väldigt dåligt.
Min kropp säger ifrån mer än vanligt så jag har inte orkat träna på ett par veckor och vet att jag egenligen borde men det finns ingen kraft än men jobbar på att allt ska bli bra igen!
 
 
Min kommande resa med mina nära och kära eller iallafall en del av dom är nog det som gör att jag orkar just nu.
Idag är det 64 dagar kvar tills vi åker och jag längtar så!
Det är verkligen tur att jag har detta, vår resa till Mexico att längta efter så jag orkar fortsätta tänka posivitivt när det är mycket som är jobbigt och tungt!
Men jag kommer tillbaka, en liten dipp nu som tack och lov går över!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback